sobota, 24 października 2015

Źródła informacji .

Z naukowego punktu widzenia źródłem informacji jest każdy obiekt, z którego są czerpane informacje zaspokajające określone potrzeby informacyjne.

SMS - krótka wiadomość tekstowa wysłana z telefonu komórkowego . Maksymalna długość pojedynczej wiadomości wynosi 160 znaków 7-bitowych, 140 znaków 8-bitowych lub 70 znaków 16-bitowych. Przesyłanie SMS odbywa się kanałami odpowiedzialnymi za sygnalizację.
  
MMS- rozszerzenie funkcji SMS i EMS o możliwość przesyłania multimediów takich jak grafika, animacje, wideoklipy, dźwięki itp. MMS polega na technologii pakietowej transmisji danych GPRS.



                                           
KOMUNIKATORY  -to programy komputerowe  pozwalający na przesyłanie natychmiastowych komunikatów  pomiędzy dwoma lub większą liczbą komputerów, poprzez internet. Od poczty elektronicznej  różni się tym, że oprócz samej wiadomości, przesyłane są także informacje o obecności użytkowników, co zwiększa znacznie szansę na prowadzenie bezpośredniej konwersacji. Przykładami komunikatorów są : GG, Skype, Messenger.

Komunikatory internetowe to programy umożliwiające wymianę informacji pomiędzy użytkownikami, np. wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe, rozmowy wideo oraz przesyłanie plików. - See more at: http://www.download.net.pl/c50/Komunikatory-internetowe/#sthash.7HbdUsiX.dpuf
Komunikatory internetowe to programy umożliwiające wymianę informacji pomiędzy użytkownikami, np. wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe, rozmowy wideo oraz przesyłanie plików. - See more at: http://www.download.net.pl/c50/Komunikatory-internetowe/#sthash.7HbdUsiX.dpuf
Komunikatory internetowe to programy umożliwiające wymianę informacji pomiędzy użytkownikami, np. wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe, rozmowy wideo oraz przesyłanie plików. - See more at: http://www.download.net.pl/c50/Komunikatory-internetowe/#sthash.7HbdUsiX.dpuf
Komunikatory internetowe to programy umożliwiające wymianę informacji pomiędzy użytkownikami, np. wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe, rozmowy wideo oraz przesyłanie plików. - See more at: http://www.download.net.pl/c50/Komunikatory-internetowe/#sthash.7HbdUsiX.dpuf
Komunikatory internetowe to programy umożliwiające wymianę informacji pomiędzy użytkownikami, np. wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe, rozmowy wideo oraz przesyłanie plików. - See more at: http://www.download.net.pl/c50/Komunikatory-internetowe/#sthash.7HbdUsiX.dpufprogram komputerowy pozwalający na przesyłanie natychmiastowych komunikatów (komunikacja natychmiastowa – ang. Instant Messaging) pomiędzy dwoma lub większą liczbą komputerów, poprzez sieć komputerową, zazwyczaj Internet


                                                    

    

LISTY ELEKTRONICZNE -to jedna z usług internetowych, służąca do przesyłania wiadomości tekstowych (listów elektronicznych). Wraz z wiadomością tekstową można przesyłać dane innego typu w formie tzw. Załączników. Do obsługi poczty elektronicznej wykorzystuje się wyspecjalizowane oprogramowanie  uruchomione na stale działających serwerach. Znane i popularne programy tego typu to np.: Sendmail, Postfix, Exim , MDaemon oraz Q mail.
  

                                                             


           
PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE - Jest to strona, która gromadzi ludzi i umożliwia im szeroko pojętą komunikację. Użytkownicy takich stron mają m.in. możliwość dodawania się nawzajem do swoich list znajomych czy publikowania danych osobowych i albumów zdjęć. Najpopularniejszymi portalami społecznościowymi są : Facebook, Twitter, Instagram, MySpace.




                                                               





BLOGI -Rodzaj stron internetowych  zawierających  posortowane chronologicznie wpisy (notki) z możliwością komentowania ich. Blogi mają zazwyczaj charakter nieformalny, pisane są potocznym językiem. Wyróżnia się kilka rodzajów blogów, m.in.: mikroblog, fotoblog,wideoblog.





                                                                   






REKLAMY- jest jednym z najprostszych sposobów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Stanowi istotny składnik struktury marketingu, wyraźnie oddziaływający na zachowanie określonej grupy konsumentów. Polega na przedstawieniu bogatej propozycji sprzedaży w sposób masowy, odpłatny, skierowany do ogółu społeczeństwa.


                                               












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz